9 Mart 2012 Cuma

Parisienne Nevresim Takımı ve Havlu Serisi

Gunaydınnnnn,

Bu blog işi bağımlılık yapıyor diyorlardı da ben inanmıyordum. Hakikaten öyleymiş. Sürekli burdan sizlerle irşeyler paylaşmak istiyorum. Fotoğraf makinam, bilgisayarım ve Ipadim elimden hiç düşmez oldu. Sizlerle burdan sadece Dantell'in ürünlerini paylaşmayacağım. Başka ürünlerle ve genel kültür bilgilerini burada bulmanız mümkün olacak. Ama izninizle bu kadar emek verdiğim markanın, bebeğimizin ürünlerini burdan size tanıtayım.


Dantell'in nevresim takımları çok meşhur:) Gerçekten artık yabancılarında ciddi şekilde ilgisini çekmeye başladı. Yukarıda resmini gördüğünüz nevresim takımımızın adı Parisienne. Ben buna bayılıyorummmmm... Yine ipek ketenler ve ağırlıklı ipekler kullanılan bir takım. İsviçre motifleri ve makina dantelleri ile süslenmiş bir model. La Vie En Rose familyasından:)

Bu ve aşağıdaki nevresim takımlarını sadece bahar ve yaz sezonunda Dantell mağazalarında bulabilirsiniz. Bu sezonların dışında satışa çıkartmıyoruz bu ürünleri. Açık renk odaların hepsinde çok şık duracak olan nevresimin havlu takımıda var.


Bu modellere baktığım zaman akıma gerçekten yatak keyifi geliyor. Yatakta kitap okumak, kahvaltı etmek için çekiyor bu takımlar beni:) Bu nevresim takımlarının yataga serildiği zaman bir throw ile tamamlanması, nevresim takımının yatak örtüsü ile örtülmemesi taraftarıyım.

Gerçekten çok güzel değiller mi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder