8 Mart 2012 Perşembe

La Vie En Rose Yatak ve Havlu Takımı


Masa süslemelerinden bahsederken evimizin diğer odalarınıda unutmamak lazım. Ben yatak odalarının kesinlikle şık olmasından yanayım. Bunun için sizinle Dantell'in güzel yataklarını paylaşmak istiyorum. Gerçekten çok fazla beğeniyorum. Serildiği zaman yataklara insanın hem içine girip yatası geliyor hemde bzomak istemiyor işte böyle garip bir duygu:)

Resimdeki nevresim takımımızın adı La Vie En Rose. İpek ketenlerden, ipeklerden, pamuk satenlerden oluşuyor. Gerçek iğne oyaları ile makina dantellerinin bir arada kullanıldığı La Vie En Rose nevresim takımının gerçekten her eve şıklık kattığını düşünüyorum.


Üzerine koyduğumuz yastıkları ipekten yaptık. Dantell olarak hem ipekleri hemde gülleri çok seviyoruz. Mağazalarımızda her daim güllü ipek yastıkları bulmanız mümkün. Bu yastıkları dilerseniz yataklarınızın üzerine süs olarak, isterseniz koltuklarınız üzerine koyabilirsiniz.


La Vie en Rose serisinin birde bayıldğım havlu takımları var. Bu havlularda yatak takımı ile aynı şekilde ipek ketenlerden oluşuyor. İpek ketenlerin üzerinde isviçre motifler var. Bu havluları Dantell mağazalarında el, yüz, baş, beden olarak bulmak mümkün. Bu serinin ayak havlusu banyo ayak havlusu değil. Yatağın yanına serilecek olan yanına terliğinizi koyacağınız ayak havlusu. Uyandığınızda ayağınızı ilk ona basın yere basmayın diye:) Türkiye de pek yerleşmş bir kültür değil ama umarım Dantell ile birlikte bu kültür yayılır çünkü gerçekten bu detayında eve şıklık ve arıcalık kazandırdığını düşünüyorum.  Eeeeee Ne de olsa şıklık detaylarda saklıdır :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder